پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112157
بزودي: شاهنامه خواني بختياري در نياوران تهران
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 915

 
به گزارش آژانس خبري بختياري (ايبنانيوز)، ايرنا، "حسين گنجي" در نشست خبري اين برنامه، با اعلام اين مطلب، افزود: در هفته هنر چهارمحال و بختياري در تهران، گروه هاي موسيقي نوبانگ، ني داود، مهرآئين، ايليا، نواي مهر، و آستاتيرا، بخشي از فرهنگ و هنر اين استان را در قالب موسيقي براي مخاطبان بيان مي کنند.

وي همچنين، اجراي شاهنامه خواني به گويش بختياري، شعرخواني و نمايش صنايع دستي استان را از ديگر برنامه هاي هفته هنر چهارمحال و بختياري اعلام کرد.


گنجي افزود: ??? اثر فاخر از هنرمندان استان در رشته هاي گرافيک ،طراحي، نقاشي، عکاسي، طراحي، خوشنويسي، نگارگري، تذهيب، گل و مرغ، همزمان با هفته هنر چهارمحال و بختياري در سه گالري از فرهنگسراي نياوران در معرض ديد عموم قرار مي گيرد.

به گفته گنجي، نمايش هاي "تک تک تيل" به کارگرداني مصطفي محمدي با موضوع بومي محلي، نمايش عروسکي "بوبو سليمونک" به کارگرداني فرشيد بزرگ نيا، "حکايت نامداران به زبان پايداران" به کارگرداني سيد اکبر دانيالي با موضوع دفاع مقدس، و تعزيه شهادت حضرت علي اصغر (ع) به کارگرداني سيد محمد طاهريان در فرهنگسراي نياوران به روي صحنه مي رود. 

ويژه برنامه هاي هفته هنر چهارمحال و بختياري، از روز شنبه 25 شهريورماه به مدت يک هفته در فرهنگسراي نياوران تهران اجرا مي شود و عموم علاقمندان به فرهنگ بختياري در استان تهران، مي توانند در اين جشن بزرگ فرهنگي حضور بهم رسانند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html